SMM (Social Media Marketing) — один із засобів просування своїх товарів та послуг за допомогою соціальних мереж.
- створення стратегії комунікації та PR
- відкриття та підтримка сторінок клієнтів у соц. мереж (Facebook, VKontakte, Instagram, Google+, Twitter, LinkedIn та інших)
- створення унікального контенту
- організація та проведення заходів щодо збільшення кількості абонентів
- організація цільового сайту для ефективної цільової реклами
інтеграція веб-сайтів із соціальними мережами
PPC (Pay per click) — це рекламна модель, що працює в інтернеті, де рекламодавець розміщує рекламу на сайтах, і сплачує їх власникам за натискання
- визначення цільової аудиторії, форми та методи доступу до неї
- налаштування та оптимізація контекстної та медійної орієнтованої реклами
- контекстна реклама в будь якій країні світу
- створення та розміщення банерів, текстових та відеореклам (кліпів) у мережі Google (GMS), Яндексі (YAN), Youtube та тизерних мережах
SERM (Search Engine Reputation Management) — система заходів, виконання яких, спрямованих на поліпшення репутації комерційних підприємств з використанням інструментів пошукової оптимізації. + SEM (Search Engine Marketing) – це ряд маркетингових дій, які спрямовані на просування сайту.
Саме такий підхід до просування я б назвав ефективним. Так як найкращого результату можна досягти тільки застосовуючи в комплексі:
Пошукова оптимізація SEO (Search Engine Optimization) – пошукова оптимізація. Це ряд дій, які спрямовані на поліпшення індексації та ранжирування в пошукових системах.
+
Контекстна реклама SEA — (search engine advertising), що означає – реклама в пошукових системах. Це спосіб просування компанії за допомогою настройки контекстних оголошень за допомогою Google Adwords або Яндекс.Директ.
- інтернет-репутація
- зв’язки з громадськістю (написання та розміщення позитивних відгуків про товари та послуги компанії)
- вирівнювання негативу щодо бренду в мережі та розгляд скарг
- комплекс заходів для максимального представлення клієнта в мережі
- робота над підняттям позицій сайту в пошукових системах
- моніторинг, оновлення та оптимізація результатів пошуку за цільовими запитами
- щотижневе написання матеріалів про товари / послуги клієнта та публікація їх на рейтингових та тематичних зовнішніх ресурсах
Написати десять сонетів набагато простіше, ніж одне ефективне оголошення.