SMM PPC SERM + SEM

SMM (Social Media Marketing) — один із засобів просування своїх товарів та послуг за допомогою соціальних мереж.

  • створення стратегії комунікації та PR
  • відкриття та підтримка сторінок клієнтів у соц. мереж (Facebook, VKontakte, Instagram, Google+, Twitter, LinkedIn та інших)
  • створення унікального контенту
  • організація та проведення заходів щодо збільшення кількості абонентів
  • організація цільового сайту для ефективної цільової реклами
    інтеграція веб-сайтів із соціальними мережами

PPC (Pay per click) — це рекламна модель, що працює в інтернеті, де рекламодавець розміщує рекламу на сайтах, і сплачує їх власникам за натискання

  • визначення цільової аудиторії, форми та методи доступу до неї
  • налаштування та оптимізація контекстної та медійної орієнтованої реклами
  • контекстна реклама в будь якій країні світу
  • створення та розміщення банерів, текстових та відеореклам (кліпів) у мережі Google (GMS), Яндексі (YAN), Youtube та тизерних мережах

SERM (Search Engine Reputation Management) — система заходів, виконання яких, спрямованих на поліпшення репутації комерційних підприємств з використанням інструментів пошукової оптимізації. + SEM (Search Engine Marketing) – це ряд маркетингових дій, які спрямовані на просування сайту.

Саме такий підхід до просування я б назвав ефективним. Так як найкращого результату можна досягти тільки застосовуючи в комплексі:

Пошукова оптимізація SEO (Search Engine Optimization) – пошукова оптимізація. Це ряд дій, які спрямовані на поліпшення індексації та ранжирування в пошукових системах.

+

Контекстна реклама SEA —  (search engine advertising), що означає – реклама в пошукових системах. Це спосіб просування компанії за допомогою настройки контекстних оголошень за допомогою Google Adwords або Яндекс.Директ.

  • інтернет-репутація
  • зв’язки з громадськістю (написання та розміщення позитивних відгуків про товари та послуги компанії)
  • вирівнювання негативу щодо бренду в мережі та розгляд скарг
  • комплекс заходів для максимального представлення клієнта в мережі
  • робота над підняттям позицій сайту в пошукових системах
  • моніторинг, оновлення та оптимізація результатів пошуку за цільовими запитами
  • щотижневе написання матеріалів про товари / послуги клієнта та публікація їх на рейтингових та тематичних зовнішніх ресурсах

Написати десять сонетів набагато простіше, ніж одне ефективне оголошення.

Підписуйтесь

Мова

Вступ